Op 14 april van dit jaar introduceerde LinkedIn een nieuw onderdeel voor ondernemers: de showcasepagina. De term showcasepagina zou je kunnen vertalen als ‘etalagepagina’: je brengt er een product, dienst of bedrijfsonderdeel mee onder de aandacht van klanten en potentiële opdrachtgevers.
Met showcasepagina’s kun je je producten en diensten categoriseren en richten op specifieke doelgroepen.
Ben je benieuwd wat je zoal kunt doen met showcasepagina’s? Lees mijn blogartikel op online marketingblog Marketingmed.nl voor details, tips en ideeën.

Met een showcasepagina zet je producten, diensten of bedrijfsonderdelen in de etalage
De onderwerpen in het artikel:
- Hoe maak je een showcasepagina aan en hoe verwijder je hem weer?
- Mooi, zo’n virtuele etalage, maar wat zet je er nou in?
- Hoe regel je beheer en onderhoud?
- Return on investment: analyses met grafieken en statistieken
- Ondersteuning via LinkedIn groepen
- Doelgroepsegmentering: hoe spreek je jouw publiek gericht aan?
- Nog een aantal punten waar je op moet letten, zoals doel, doelgroep en planning
- Acht tips voor de promotie van je showcasepagina
- Conclusie
Het gehele artikel staat op http://marketingmed.nl/de-linkedin-showcasepagina/.
foto: londen-retro-stad-road-winkels-342960 via Pixabay cc