GRATIS E-BOOK: B2B LEADGENERATIE MET LINKEDIN

 

Veel ondernemers en managers halen niet het volle potentieel uit LinkedIn. Daardoor is deze tool te weinig effectief voor hun organisatie. Voor sales- en marketingmensen kan LinkedIn het verschil maken voor leadgeneratie. Feit is dat ze daardoor (zakelijke) kansen missen en dus omzet.

      Download nu mijn e-book ‘SUCCESVOL KLANTEN WERVEN MET LINKEDIN’

De inhoud van dit e-book is gebaseerd op de ervaringen die ik als trainer heb opgedaan en op regelmatig terugkerende vragen van deelnemers aan mijn trainingen. Het geeft je inzicht in hoe je LinkedIn effectief kunt gebruiken. Na het lezen ervan ben je beter in staat LinkedIn succesvol in te zetten voor je organisatie.

  • 75% van de B2B inkopers gebruikt social media om aankoopbeslissingen te nemen.
  • Er zijn ruim 2.1 miljoen LinkedIn groepen; 82% van alle LinkedIn leden is lid van minstens 1 groep.
  • Het is 5x zo waarschijnlijk dat prospects afspreken met een salesprofessional via een warme introductie dan via koud contact.

-bron: LinkedIn


Voor wie is het e-book bedoeld?

Iedereen zal er wat van opsteken, maar het e-book is specifiek gericht op marketeers, salesprofessionals en zelfstandig ondernemers. Zij krijgen inzicht in hoe zij hun LinkedIn profiel veel effectiever kunnen gebruiken voor hun organisatie.

In dit e-book

…lees je hoe je LinkedIn kunt gebruiken om je klantenkring uit te breiden. LinkedIn biedt daarvoor veel meer potentie dan door de meeste leden worden gebruikt. Met enig graafwerk vind je veel interessante mogelijkheden. Daarnaast toon ik je ook een aantal interessante tips en tricks. Wil je LinkedIn effectiever en efficiënter gebruiken, download dan dit e-book!

  • Tijdens een onaangekondigd telefonisch salesgesprek heb je 70% meer kans op een afspraak wanneer je in dezelfde LinkedIn groep zit als je prospect, dan wanneer je niet in dezelfde groep zit.

 
-bron: insidesales.com


Onderwerpen uit het e-book

  1. Hoe je LinkedIn groepen gebruikt om meer afspraken te maken
  2. Het zakelijk belang van LinkedIn gebruik
  3. Onderzoek voor actieve leadgeneratie
  4. Hoe je je organisatie laat groeien met LinkedIn
  5. Plan van Aanpak
  6. Beschikbare tools binnen LinkedIn
  7. LinkedIn als leadgenerator

      Download mijn e-book ‘SUCCESVOL KLANTEN WERVEN MET LINKEDIN’

De trainer

Guido Makor: Social media trainer title=LinkedIn is net als het weer in Nederland: altijd weer anders, geen dag hetzelfde. Als LinkedIn trainer dwingt mij dat om voortdurend op de hoogte te blijven van alle nieuwe ontwikkelingen. Dat me dat goed afgaat, blijkt uit de aanbevelingen op mijn LinkedIn profiel.

Ik geef trainingen over het effectief en efficiënt gebruiken van LinkedIn in de praktijk, aan particulieren en bedrijven. Ik ben goed op de hoogte van de kennis en vaardigheden die nodig zijn om internet voor je te laten werken en houd die kennis constant up-to-date met workshops en trainingen bij andere professionals en met eigen onderzoek.

Klik hier als je wat meer over mijn achtergrond wilt lezen...


  • Ben je marketeer of salesprofessional, zelfstandig ondernemer of een van de beslissers binnen je organisatie?
  • Wil je je geloofwaardig positioneren als expert op LinkedIn?
  • Wil je LinkedIn gebruiken als tool om daadwerkelijk klanten mee binnen te halen?


Design: G.Makor | © Copyright 2010 – 2017 Computaal | KvK 24477407 | Algemene voorwaarden (.pdf) | Disclaimer