Je eigen bedrijfs- en productenpagina op LinkedIn

Al enige tijd kun je op LinkedIn een bedrijfspagina aanmaken. De bedrijfspagina was tot voor kort vrij statisch. De basisinformatie bestond uit wat standaard tekst, waar je in totaal 1500 leestekens voor kunt gebruiken, en informatie als je bedrijfswebsite, je plaats van vestiging, het aantal werknemers en dergelijke.

De tabs in je bedrijfsprofiel

Alle beschikbare tabbladen in je bedrijfsprofiel

Een LinkedIn bedrijfspagina was altijd al goed om te hebben, maar voegde het ook werkelijk wat toe? De meningen liepen uiteen van ‘nee’ tot ‘weinig’.

In november 2010 is daar een wezenlijk onderdeel aan toegevoegd: informatie over je specifieke producten of diensten met de mogelijkheid daar aanbevelingen aan te koppelen. Dit is natuurlijk de werkelijke kracht van LinkedIn! Aanbevelingen (recommendations) geven duidelijk weer wat je klanten vinden van jouw producten of diensten.
Je bedrijfspagina wordt daarmee niet alleen een stuk dynamischer, maar ook waardevoller en een mooie aanvulling op je productenportfolio of je dienstenportfolio.

Producten en diensten op je LinkedIn bedrijfsprofiel

Producten en diensten op je LinkedIn bedrijfsprofiel

Een voorbeeld van een LinkedIn bedrijfspagina kun je zien op http://www.linkedin.com/company/computaal. Om de gehele pagina te zien inclusief producten en diensten, dien je ingelogd te zijn in LinkedIn.

Meer informatie geeft LinkedIn je op de volgende pagina’s:

Het vervolg op dit artikel kun je lezen in ‘Je eigen bedrijfs- en productenpagina op LinkedIn: een praktische handleiding voor implementatie en gebruik (1)

 

Over Guido Makor

“Door middel van advies en trainingen help ik organisaties en particulieren om de volle potentie van LinkedIn te ontdekken en die kennis aan te wenden om zichzelf en hun bedrijf verder te professionaliseren.
Een van de uitspraken die je mij kunt horen doen in mijn workshops en trainingen is “LinkedIn is een meester in het verbergen van functionaliteit“. Ik help je die verborgen schatten van LinkedIn op te graven. De buit is voor jou.

Ben je marketeer, salesprofessional of zelfstandig ondernemer, download dan mijn e-book ‘SUCCESVOL KLANTEN WERVEN | B2B Leadgeneratie met LinkedIn’ voor meer tips voor een efficiënt en effectief gebruik van LinkedIn.”

2 Reacties op “Je eigen bedrijfs- en productenpagina op LinkedIn”

  1. Guido Makor zegt:

    Graag gedaan Jasper! Als je vragen hebt, schroom niet ze te stellen. Op 6 maart aanstaande geef ik bij GNO-netwerk een gratis workshop van 1 uur, waar je ook vragen kunt stellen. En tot slot wil ik je vragen de enquête in te vullen op http://bit.ly/dGCSMe2012q1. Bij voorbaat dank!

  2. ga er gelijk een maken. thanks

Laat een reactie achter

Design: G.Makor | © Copyright 2010 – 2017 Computaal | KvK 24477407 | Algemene voorwaarden (.pdf) | Disclaimer