Bedrijven maken nog te weinig gebruik van showcasepagina’s – 8 tips voor ondernemers

Op 14 april van dit jaar introduceerde LinkedIn een nieuw onderdeel voor ondernemers: de showcasepagina. De term showcasepagina zou je kunnen vertalen als ‘etalagepagina’: je brengt er een product, dienst of bedrijfsonderdeel mee onder de aandacht van klanten en potentiële opdrachtgevers.
Met showcasepagina’s kun je je producten en diensten categoriseren en richten op specifieke doelgroepen.

Ben je benieuwd wat je zoal kunt doen met showcasepagina’s? Lees mijn blogartikel op online marketingblog Marketingmed.nl voor details, tips en ideeën.

Met een showcasepagina zet je producten, diensten of bedrijfsonderdelen in de etalage

Met een showcasepagina zet je producten, diensten of bedrijfsonderdelen in de etalage

De onderwerpen in het artikel:

  1. Hoe maak je een showcasepagina aan en hoe verwijder je hem weer?
  2. Mooi, zo’n virtuele etalage, maar wat zet je er nou in?
  3. Hoe regel je beheer en onderhoud?
  4. Return on investment: analyses met grafieken en statistieken
  5. Ondersteuning via LinkedIn groepen
  6. Doelgroepsegmentering: hoe spreek je jouw publiek gericht aan?
  7. Nog een aantal punten waar je op moet letten, zoals doel, doelgroep en planning
  8. Acht tips voor de promotie van je showcasepagina
  9. Conclusie

Het gehele artikel staat op http://marketingmed.nl/de-linkedin-showcasepagina/.



foto: londen-retro-stad-road-winkels-342960 via Pixabay cc

Over Guido Makor

“Door middel van advies en trainingen help ik organisaties en particulieren om de volle potentie van LinkedIn te ontdekken en die kennis aan te wenden om zichzelf en hun bedrijf verder te professionaliseren.
Een van de uitspraken die je mij kunt horen doen in mijn workshops en trainingen is “LinkedIn is een meester in het verbergen van functionaliteit“. Ik help je die verborgen schatten van LinkedIn op te graven. De buit is voor jou.

Ben je marketeer, salesprofessional of zelfstandig ondernemer, download dan mijn e-book ‘SUCCESVOL KLANTEN WERVEN | B2B Leadgeneratie met LinkedIn’ voor meer tips voor een efficiënt en effectief gebruik van LinkedIn.”

2 Reacties op “Bedrijven maken nog te weinig gebruik van showcasepagina’s – 8 tips voor ondernemers”

  1. […] Wil je meer weten over showcasepagina’s, lees dan mijn artikel ‘Bedrijven maken nog te weinig gebruik van showcasepagina’s – 8 tips voor ondernemers‘. […]

  2. […] Inmiddels heeft LinkedIn natuurlijk ook de mogelijkheid om showcasepagina’s aan je bedrijfspagina toe te voegen. Daarover schrijf ik in het artikel ‘Bedrijven maken nog te weinig gebruik van showcasepagina’s – 8 tips voor ondernemers‘. […]

Laat een reactie achter

Design: G.Makor | © Copyright 2010 – 2017 Computaal | KvK 24477407 | Algemene voorwaarden (.pdf) | Disclaimer