5 september: nieuwe tv spot van Carglass

Eend met gebroken ruit

bron: cit2cv.web-log.nl

Afgelopen vrijdag stuurde ik op Twitter een FF aan Douwe Bekius, de Managing Director van Carglass. FF staat voor Follow Friday; het is een aanbeveling, die de aandacht van anderen op jou vestigt, waardoor  je aantal volgers kan toenemen. Zie het als de Twitter variant van de recommendation op LinkedIn. FF’s deelt men alleen op vrijdag uit.

Dit gebeurde naar aanleiding van een korte uitwisseling van tweets met betrekking tot mijn vorige artikel “Carglass en het lelijke jonge eendje“:

#FF @douwebekius omdat hij met zijn team een eigen koers vaart en zich niet gek laat maken. Is ook sterk! #carglass

 

Zijn reactie:

Dank je. Sterk merk, sterk team. En vond zoals ik al schreef jouw artikel ook erg sterk. Benieuwd naar je reactie op onze tv spot vanaf 5/9

 

Ik heb op 5 september een afspraak met mijn tv!

 

Over Guido Makor

“Door middel van advies en trainingen help ik organisaties en particulieren om de volle potentie van LinkedIn te ontdekken en die kennis aan te wenden om zichzelf en hun bedrijf verder te professionaliseren.
Een van de uitspraken die je mij kunt horen doen in mijn workshops en trainingen is “LinkedIn is een meester in het verbergen van functionaliteit“. Ik help je die verborgen schatten van LinkedIn op te graven. De buit is voor jou.

Ben je marketeer, salesprofessional of zelfstandig ondernemer, download dan mijn e-book ‘SUCCESVOL KLANTEN WERVEN | B2B Leadgeneratie met LinkedIn’ voor meer tips voor een efficiënt en effectief gebruik van LinkedIn.”

Laat een reactie achter

Design: G.Makor | © Copyright 2010 – 2017 Computaal | KvK 24477407 | Algemene voorwaarden (.pdf) | Disclaimer